this is me....

this is me....
i luv my self...

Rabu, 2 November 2011

saya sudah menamatkan pengajian diploma saya..=)

pejam celik pejam celik jap sgt rasanya da 3 taun blalu......... so mknanya tamatlah sudah pengajian aku n kengkawan kat POLITEKNIK JOHOR BAHRU........ segala susaah payah..ppenat lelah...sepanjang kat cni akan dikenang smpi bebila.........
perasaaan aku sblum asess akhir- rasa cm nk menjerit... menangis ,.nk demam.. nk bunuh org...nk belasah org..  ... mcm2 dugaan tp akhirnya dengan bantuan banyak pihak bjaya juga aku siapkan furniture aku.........
time asessment - bedebar giler... seribu 1 rasa d kat dlm badan......tp bangga giler dpt siapkan furniture aku..=)
after asessment-  wahhhhh!! rasa heaven giler bla selesai jew asessment!! rasa cm nk menjerit 1 dunia ckp aku da abis blaja dengan jayanya..ahahaha..tp rasa cm nk nangis gak coz akan tinggalkan politeknik johor bahru..byk sgt kenangan pahit manis sepanjang kat cni........... =





































nii la segala jerih payah ... tangis tawa ktorg.......... sepanjang menyiapkan final....... ngeeee...... will miss u all beb.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan